Исаева Феруза Абдувалиевна

Театр: Ўзбекистон давлат мусиқали комедия (оперетта) театри

Ўзбекистон Республикасида хизмат кўрсатган артист

Исаева Феруза Абдувалиевна ўз вақтида Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон давлат академик Катта театридаги ижодий фаолияти давомида балет артисти сифатида театр жорий репертуарининг аксарият балет спектаклларида асосий партиялар ижрочисига айланди. “Лебединное озеро”, “Спяшая красавица” (П.Чайковский), “Золушка” (С.Прокофьев), “Корсар”, “Жизель” (А.Адан), “Спартак” (А.Хачатурян), “Раймонда” (А.Глазунов), “Дон Кихот” (Л.Минкус), “Ромео ва Жульетта” (С.Прокофьев), “Бахчисарайский фонтан” (Б.Асафьев), “Сотворение мира” (А.Петров), “Тысяча и одна ночь” (Ф.Амиров) ва бошқа асарлар шулар жумласидандир. Унинг Ўзбекистон давлат мусиқали комедия (оперетта) театри бош балетмейстери вазифасидаги ижодий фаолияти давомида “Арабское танго” (М.Хачатуров), “Бременские музыканты” (Г.Гладков), “Донна Флор и два её мужа” (Н.Черёмухина), “Ханума” (Г.Канчели), “Тётя, я женюсь” (А.Икрамов), “Биндюжник и король” (У.Салихов), “Восточная легенда” (И.Берлин), “Продолжение Дон Жуана” (У.Салихов), “Легендарный шут” (Е.Комарова), “Эхо любви” (С.Абсалямов), “Аршин мал алан” (У.Гаджибеков), “Свадьба Кречинского” (А.Колкер), “Летучая мышь” (И.Штраус), “Марица” (И.Кальман), “Сильва” (И.Кальман), “Свадебное платье для Роз-Мари” (Г.Стотгарт, Р.Фримль), “Здравствуйте, я ваша тётя” (Б.Томас), ”А у нас во дворе,” “Снимается кино или а у нас во дворе-2” (спектакль-концерт), “Сердце на ладони” (С.Мухамедов, В.Баграмов), “Ловушка” (Р.Тома), “Это было в махалле”, “Очарован тобой” (Г.Нажидова), “Наша Майсара” (А.Эргашев, А.Васильева), “12 стульев” (И.Ильф, Е.Петров), “Невеста Хлестакова” (А.Эргашев, С.Каприелов), “Дружба спасёт мир” (Э.Уринов) каби спектаклларда балет рақсларини саҳналаштириб мутахассислар ва кенг жамоатчилик эътиборига тушди. Ф.Исаева айни кунларда ўзининг бой тажрибасини театрга энди кириб келаётган ёшларга бажонидил ўргатиб келмоқда. Театр бадиий кенгашининг доимий аъзоси сифатида барча ижодий жараёнларга нисбатан ўз фикр ва мулоҳазалари билан доим ўртоқлашиб, жорий репертуарнинг шаклланишига ўз ҳиссасини қўшиб келмоқда.